Column 'id' does not belong to table db.list.

قیمت آویز‌های طلای زنانه موجود در سایت زر باتوجه‌به فاکتور‌هایی چون اندازه آویز، میزان طلای به کار برده شده در ساخت، تعداد، سایز و نوع نگین‌های جواهر به کار برده شده و همین‌طور نوع فلز سفارشی (طلا یا پلاتین) تعیین می‌شود.

برای تعیین قیمت آویز طلا زنانه شما می‌توانید از دکمه‌های تغییر قیمت که در زیر هر محصول تعبیه شده نیز استفاده کنید و باتوجه‌به بودجه موردنظر خود، آویز طلای خود را سفارش دهید. لازم به ذکر است باتوجه‌به خواسته و بودجه شما قیمت آویز می‌تواند بسیار پایین‌تر از قیمت تعیین شده در سایت باشد.

پلاک طلا و آویز های طلا

پلاک طلا یا آویز طلا از جمله اکسسوری‌های جواهر بسیار محبوب در بین بانوان می باشد و به نوعی می توان گفت که تنها زیورآلاتی که هر بانویی برای خود از کودکی به همراه دارد پلاک طلا می باشد. معمولاً از آویز‌های طلا برای زیباتر دیده‌شدن زنجیر‌های ساده استفاده می‌شود. پلاک طلا یا آویز طلا قطعه کوچکی ساخته شده از طلا یا ترکیب طلا و جواهر است که با استفاده از زنجیر‌های طلا به گردن آویخته می‌شود.

پلاک طلا و آویزهای طلا عموماً به‌صورت آویز طلای زنانه طراحی می‌شوند اما آویز‌هایی نیز وجود دارد که مردان هم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند مثلاً پلاک طلا اسم، صلیب، شمایل و... از جمله مواردی است که مردان هم می‌توانند در پوشش خود از آن‌ها بهره‌مند شوند.

گردنبند طلا زنانه

انواع گردنبند طلا زنانه جزو جنجالی‌ترین و متنوع‌ترین محصولات طلا و جواهرات هستند که به‌راحتی توجه هر فرد را به خود جلب می‌کنند. حتی اگر علاقه‌ای به جمع‌آوری کلکسیونی از جواهرات طلا را نداشته باشید، یکی از انواع مدل گردنبند طلا جدید ۲۰۲۲ می‌تواند وسوسه خرید گردنبند طلای زنانه با جواهرات پر تلألؤ و زیبا را درون شما ایجاد کند.

گردنبند طلا زنانه در حوزه دید مخاطبین شماست و می‌تواند سبب جذب شدن افراد به شما در جریان مهمانی و جشن نیز شود. به همین دلیل بهتر است تمام سلیقه خود را برای انتخاب گردنبند طلا و جواهر که بیش از هر چیز بازگوکننده روحیات شماست به کار بگیرید. ما در سایت زر، لیست بسیار متنوعی از انواع گردنبند طلا زنانه و گردنبند طلا و جواهر را به همراه لیست قیمت گردنبند طلا را گردآورده‌ایم و امکان سفارش تمامی انواع مدل گردنبند طلا زنانه و دخترانه باقیمت‌های آنلاین و به‌روز برای شما فراهم است.

گردنبند سنگین و مجلسی

گردنبند طلای زنانه سنگین و مجلسی و پرکار، از محبوب‌ترین و مجذوب‌کننده‌ترین گردنبند طلا زنانه هستند که به دلیل ساختار خاص خود، امکان اجرای ایده‌های بی‌اندازه متنوعی را ایجاد می‌کنند. بیشتر شکل‌های کلاسیک گردنبند طلا و جواهر زنانه مجلسی به‌صورت تقارنی طراحی می‌شود و همچنان جزو گردنبندهای لوکس و اشرافی محسوب می‌شوند اما شما می‌توانید نمونه‌هایی با وزن نامتقارن را در میان انواع مدل گردنبند طلا زنانه سایت زر مشاهده کنید.

گردنبند طلا زنانه جدید می‌تواند در میان افراد نوگرا و علاقه‌مند به هنر مدرن بسیار جالب‌توجه جلوه کند چراکه این قبیل محصولات، تفسیری امروزی از انواع سمبل‌های افسانه‌ای و فرهنگی ارائه می‌دهند و به تنوع محصولات جواهر زنانه بیش‌ازپیش افزوده‌اند.

چنانچه قصد تهیه گردنبندهای طلای شیک و ساده برای دختران جوان و نوجوان را دارید، استفاده از گردنبند طلا پایه رزگلد پیشنهادی جالب خواهد بود. گردنبند طلا رزگلد درواقع آلیاژی از طلا را دارد که بازتاب‌هایی از طیف صورتی را به نمایش می‌گذارد.